Friday, 12 October 2012

UTC @ Puduraya / Pudu Sentral

Ni entry tentang aku pegi UTC Jumaat lepas.
Dah seminggu baru nak update (-.-')

Macam2 ade kat UTC ni rupenye..
Malas taip panjang2, tengok gambar je


Cantik2 kain die

Murah kan? Kat Nagoya pun tak dapat harga camni

Langsir

Kawan2 tengah bz pilih kain


Aku beli 2 pasang kain. Harga die tak sampai RM50 pun!


Yang bestnye kat sebelah KKR1M ni ade Kedai Buku 1Malaysia. So kitorang pun tak nak lepas peluang, masuk kedai buku tu pulak. Aku beli 2 buah novel.


Lepas tu kitorang pegi food court pulak nak isi perut.

Tara...!! Harga untuk nasi separuh + ayam goreng + sayur tauge + teh o ais..
Dan harganye agak berbeza kalau nak compare kan ngan hari2 biase aku makan. Selalu kalau aku amek camni baru RM5.00 - RM5.50, tapi kat situ.......
Kalau hari2 makan ngan harga camtu memang botak le (-.-')


Layan gambar lagi...


Memang tak menyesal la kalau turun sini sebab macam2 kemudahan ade. Antaranye POS Malaysia, BSN, PPZ, MARA, PTPTN, TM........ Macam2 lagi lah..
Nak list down kan semua memang tak larat la.

Last pic from us,


Tengahari ni pun dah plan nak ke sana lagi.. Hihi..




2 comments:

IntaNBerliaN said...

murahnya kain sepasang yer...

Anonymous said...

Hi there colleagues, nice paragraph and nice urging commented at this
place, I am in fact enjoying by these.
Here is my site :: satilik daireler sahibinden

get this
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright© All Rights Reserved Emma Azma